Tilmelding og kursusstart

Praktiske oplysninger om tilmelding og betaling

Tilmelding
Du tilmelder dig de enkelte kurser ved at klikke på linket ”Tilmelding” i højre side under "Kursusoplysninger”, hvorefter der åbner et nyt vindue med oversigt over alle kurser. Her kan du klikke på hvert enkelt kursus og blandt andet læse mere om kurset, se alle kursusdatoer og tilmelde dig online med det samme.

Betaling og tilmelding
Du betaler online, når du tilmelder dig. Hvis du ønsker at betale kontant, har spørgsmål eller problemer med online tilmelding eller betaling, så er du velkommen til at henvende sig hos FO Aarhus, Frederiksgade 78C 8000 Aarhus C, de kan hjælpe dig (tlf. 87 46 45 00).

Undervisningens indhold
Hvis du har spørgsmål til undervisningens indhold på de enkelte kurser skal du kontakte de enkelte undervisere. Du kan finde undervisernes kontaktoplysninger på siden Kurser

Musikaftenskolen SÅMA
Musikaftenskolen SÅMA, som står for Støtteforeningen ved Aarhus Musikskoles Aftenskole, har mere end 25 års erfaring i musikundervisning for unge og voksne - i alle aldre. Vi har hold for både begyndere og øvede, kvalificerede undervisere og gode faciliteter.

Vi deler lokaler med Aarhus Musikskole i Officersbygningen, midt i Aarhus lige ved siden af Aros og Musikhuset, hvor det meste af undervisningen også foregår. Vi har også et tæt samarbejde med FO Aarhus omkring tilmelding og betaling (som foregår online).

Aarhus Musikaftenskole
Vester Allé 3, D, 1. sal